Rabu, 12 Januari 2011

Facebook ditutup 15 Mac 2011 gantikan dgn dRbook…..???? ko ada ?

Salam,

korang yg ketagih facebook, tarikh nafas lega ye..berita tue cuma berita palsu. khabar angin facebook akan ditutup adalah tidak benar. cuba fikir rasional, pengasas facebook yg dah kayo billionaire tu pun tak nak jual company dia walaupun di offer tinggi. ni kan pulak nak tutup facebook yg mempunyai pemilik akaun berbillionaire di seluruh dunia.

tapi, ada satu berita lain yg buek sompot dado den nie haa…

korang ingat tak entry saya dulu kat sini dgn kat sini

ha…saya ingatkan lepas kegagalan filem dia yg 40 juta tue, dah insap dah pak cik nie..rupanya makin menjadi lak….pak cik nie cakap dia nak memajukan laman sosial sendiri dRbook !! saya tak tau nak kata apa. nak sokong ke, nak gelak ke, nak menangis….tak serik2 dgn idea pelik + lawak dia nie. bak kata org kg saya, osah boto ko nie jang, dogil bona !!!

macam saya tulis dlm entry terdahulu, bukan senang ko nak buat lawak bijak pandai tahap langit ke tujuh nie. kena ada semangat kental, fikiran melangkaui 7 lapisan langit, muka selamba penuh yakin dan fesyen rambut ala-ala abu bakar elah gitu..

pak cik, nanti laman sosial tue dah launching announce la yer…jgn banyak iklan ubat kurus JDM5 dlm laman sosial tue sudah !

wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan