Rabu, 3 November 2010

dua alam…..40 juta !

salam,

hari tue 12 juta sekarang 40 juta pulak ?
wahh….saya bukan peminat filem tapi target dr rozmey utk sebuah filem melayu (seram) yg baru kali pertama dihasilkan oleh syarikatnya membuatkan saya terkesima seketika.

adakah dia terlalu berkeyakinan, over confident (ehh…sama je maknanye kan ?) atau terlalu bongkak, sombong & tinggi diri. Atau ini adalah salah satu cara strategi promosi filem era baru (yg memualkan org sekeliling ?).

pada saya tak salah kalau kita merendah diri. apatah lagi kita tidak tahu sepak terajang bidang yg baru diceburi. apa jua bidang mempunyai jalan dan rintangan yg berbeza walaupun penghujungnya tetap sama.

tapi, respek la kat dr. nie. walaupun beribu (ke berjuta coz siap ada facebook I hate dr. rozmey nie) yg mengutuk & membenci dia, dr nie tetap kulit buaya & muka seposen tak peduli semua yg mengutuknya. malah siap up lagi dari 12 juta jadi 40 juta. tue dia, x pernah seumur hidup saya tengok org yg terlalu berkeyakinan sebegini. malah dia boleh mendabik dada lagi. Cuma pesanan saya, apabila kita cuba memanjat impian yg menggunung tinggi jgn lupa tempat berpijak juga semakin terlalu jauh ke bawah. apabila tergelincir jatuh….sape makan pengat sendiri mau ingat

apa pun kita tunggulah 18 november nie untuk tayangan perdananya. nasib baik bukan 17 november. saya tak rela hari lahir saya dicacatkan dengan lawak antarabangsa 40 juta nie !!


# 1 – apsal fesyen rambut dia pelik ekk…kata jutawan
# 2 - sesapa yg nak gie tengok cite nie angkat key board ?


Tiada ulasan:

Catat Ulasan