Jumaat, 12 November 2010

Kalau tido cepat sangat pun susah jugakk

salam,

nie gara2 tidokan irsyad pukul 9.00mlm skali pukul 4.00 pagi dia bangun ajak main.

adoiii…dik, nape la cepat sangat adik bangun nie…esok dah la mama pepagi ada meeting kat melaka. fengsann !!. irsyad sangat aktif. pepagi buta tue dia pegi tarik2 rambut saya, cucuk mata & korek hidung baba dia. bila kami buat donno, dia memanjat tepi katil & lompat2 sambil nyanyi2 lagu bahasa dia. last2, saya bangun turun bawah buat susu irsyad. bila irsyad nampak saya masuk bilik bawa botol susu dia, irsyad dah jerit2 tadah dua2 tangan minta susu tue. lepas saya bagi susu kat irsyad, saya terus fengsann semula. hubby,u take over pulak ye.

hasilnya...

saya asyik menguap masa meeting kat melaka. dah la masa meeting kat site tue hujan turun dgn lebat. dlm kepala asyik ingat selimut & bantal je…huuaaarghh…(bila menguap sila tutup mulut dgn belakang telapak tangan kiri ye supaya setan tak dapat masuk !)

sekian, entry mengantuk !.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan