Isnin, 10 Januari 2011

Mari membalut buku sekolah….

Salam,

lama sungguh rasanya tak membalut buku sekolah….

Hari ahad lepas saya & kakak membalut buku sekolah kakak. Tau la kan, bebudak kan tak berapa pandai jaga buku lagi. Nanti terkoyak ke apa susah lak kena beli buku baru.



 kakak tengah teruja dgn buku-bukunya. Pas tue tetiba dia rissau lak...mama, macam mana kakak nak siapkan semua keje sekolah nie. banyak nie...dia ingat kena siapkan semua latihan tue sebelum isnin nie...hahaha

Opps…saya tak habis balut semua. Sebab dengki hubby tak tolong saya, saya tinggalkan skit utk dia balut. Mana aci, baba pun kena ambil bahagian tau….. heheheh..dasar pendengki ngan laki sendiri !

Wassalam

* parents yg anaknya sekolah kat Krista bandar saujana putra, sure korang pun buat aktiviti yg sama macam saya weekend arie tue kan ?? ke korang suruh bibik…tak aci la cam tue weyyy….

Tiada ulasan:

Catat Ulasan