Isnin, 27 Februari 2012

Dedarr dada kite….

Assalamualaikum,

Line Celcom nie suka buat masalah kan

Sehari lambat bayar bil bukan main sms & call. Tapi servis selalu problem..

Hari minggu hari tue, line celcom problem. Pas tue saya ntah apa berangan lupa nak caj handphone. Kalau time cuti, handphone saya memang duduk ontok-ontok la dlm beg. Kalau ada call pun selalu saya x dengar plus malas nak angkat phone. Weekend adalah family day k…

So, phone saya off dgn hormatnya…heheh..

Hari isnin, kelam kabut caj & on kan hp. Tapi handphone saya hang. Buka battery, bogelkan dia macam pakar sangat baiki hp, pasang balik. Bila on, hang lagi. Saya rileks lagi masa tue, cabut battery, pasang balik. Still x boleh juga. Boleh on tapi hang & x de line. Tukar sim card kat hp office, masih gak x de line. Bila ptg saya dah start gelabah. X kan hp rosak kot. Time nie dah cuak dah. Bila keluar off, x dapat call hubby macam biasa. Sampai rumah, saya macam dah nak nangis dah tengok hp hang lagi.


Saya sayang hp nie. Hp nie hadiah hubby masa buzday saya 2009 dulu

Bila hubby try off on semula, dah boleh guna & ada line. macam magik lak ye..tetiba je boleh guna.

Phewww….dedar dada kite tau…..

Wassalam.

* Lenkali rerajin la caj battery ye…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan