Khamis, 16 Februari 2012

@ Aquaria, KLCC - Pameran foto

Assalamualaikum,

sambung lagi, banyak nau gambar...berpinar biji mata nak pilih utk upload. Dah la upload pun lambat, nama je guna unifi kan....hehehe.....laju la skit banding ngan steramyx dulu. lagi mau komplen kan...bersyukur la dgn apa yg ada. org lain tue, jgn kata talian internet. pc pun x de kat umah !

ok, sambung balik. kang membebel x tentu arah saya kang.

lepas makan, kami naik atas ada pameran foto. nie adalah foto yg menang hadiah pertandingan foto seluruh duani x silap saya. (sorry saya x sempat ambil info dok mata melilau control anak yg hiperactive). Ia adalah percuma tapi x tahu sampai bila.

Setiap foto yg dipamerkan ada cerita di sebaliknya. korang boleh pergi, tengok & baca sendiri.


saya paksa kakak pegang stroller baby syirah & saya kepung dia guna 2 tangan saya x nak bagi dia berlari sana-sini


saya ceritakan pada kakak kisah foto tue. foto tue adalah gambar seorang wanita yg disahkan mengidap penyakit HIV. Ia adalah gambar dari mula dia disahkan mengidap HIV, saat dia mengandung & melahirkan anak, anaknya membesar dan sehinggalah saat-saat akhir hidupnya. Dari dia berisi hinggalah kurus kering tinggal tulang je. Foto paling menyetuh hati adalah masa dia terbaring tinggal tulang, anak yg dilahirkannya berbaring di sebelahnya memerhatikan dirinya...betul-betul menginsafkan

irsyad cuba melarikan diri...

foto apa ntah yg dia tengok sampai terkejut...

nie namanya gambar membawa diri...sorang utara, sorang selatan, sorang tengah2. hehehe....

muka mama tahan perasaan tengok telatah anak-anak yg berlari sana-sini. anak aku nie terlebih gula ke apa ?

see...irsyad memang x boleh duduk diam kan ?


dia duduk diam masa nak caj bateri je....

kita sambung lagi kat next entry ye.....mama pun nak caj bateri gak !

wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan