Sabtu, 25 Februari 2012

Baby Syirah officially dah berpusing….


Assalamualaikum,

Saya ada mention pasal baby syirah dah berpusing kat entry nie kan…

Sakarang nie, asal letak bawah je confirm dia akan terbalikkan badan dia. Tapi selalunya, tangan dia akan tertindih bawah dada.

Kalau mama letak je dia kat atas tilam, tak lama lepas tue mesti dengar suara syirah merayu-rayu. Rupanya dia terkial-kial nak lepaskan tangan yg terhimpit kat dada…


memula syirah sengetkan badan...oppsss saya cekci skit ye.


ok, tarik nafas kejap...mula kerah tenaga untuk berpusing


lepas tue senget lagi 45 darjah keseluruhan badan


 tengok saya dah berpusing. tapi mama kena tolong betulkan tangan saya yg salah parking masa berpusing tadi...


saya officially dah berpusing...:)


Kejap je anak mama dah besar ye sayang. Alhamdulillah, baby syirah jenis x meragam. Sangat senang jaga dia. Dia juga jenis suka sangat senyum. Semoga baby syirah membesar dgn sihat & baik. Semoga menjadi anak solehah ye sayang…

Wassalam.

* Nampaknya lepas nie rumah x boleh la bersepah & sentiasa kena sapu selalu. Kalau abg & kakak dia dulu jenis ‘pengutip’. Baby syirah nie tak tau la macam mana.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan