Selasa, 28 Februari 2012

Big Apple...


Assalamualaikum....

lately nie saya sangat suka makan benda-benda manis. kalau tghari mesti nak makan aiskrim. Ptg masa bungkus lauk, sempat beli slurpee dulu makan masa drive (korang jgn ikut tabiat nie k). begitu la tetiap hari..

Pas tue, hujung minggu komplen badan naik salahkan timbang tue rosak kononnya...hehehe

Lepas tue, bila naik minggu baru saya rasa lemak kat badan saya nie takcukup lagi. Saya beli lak big apple nie...

nie dah kali kedua saya beli....

green tea hubby dah ambil dulu....

Kalau makan nie memang lupa sekejap saya nie gemuk. Donut nie sangat sedap & lembut. Dah rege pun mahal kan...boleh buat ketagih nak makan lagi. Lagi best kalau makan masa coklat dia cair meleleh-leleh...memang shedap (lepas tue air mata saya lak meleleh tengok lemak kat badan nie !)

tapi, nie makan sekali sekala boleh la. x boleh selalu nanti kena kencing manis, bahaya ooo...

wassalam...

* saya x pernah try lagi J.Co donut. ramai feedback lebih sedap dari big apple. saya cuma pernah try yogurt blender dia yg macam tutti frutti. Memang sedap dan murah dari tutti frutti tue...korang dah pernah cuba donut J.Co ?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan