Khamis, 29 Mac 2012

Sekadar update...

Assalamualaikum,

lama x update blog kan...

x de benda yg best pun berlaku. hari-hari rutin yg sama je. nak taip pepanjang, semangat rajin x der nie...
ok, nie catatan utk ingatan saya nanti, bukan peristiwa penting pun actually...

Balik pahang

2 minggu lepas balik pahang. lamanya x balik. tapi saya  rasa lama juga x balik palong. nak balik minggu nie mak x der pergi perlis...ermmm...

Saman MPSJ

office saya kat bandar puteri puchong bawah jajahan MPSJ. Sehari parking RM4. tue bayar buta-buta je tue. kereta ko kena langgar ke, kena hempap dekat signboard kedai ke, kena calar ke, semua tue tanggung sendiri k. Walaupun parking selalu full, kekadang tue kalau keluar office time lunch bila balik macam nak gila mencari parking pun x jumpa, MPSJ x peduli. Selagi ko parking kat tanah jajahan dia, bayarlah RM4 sehari tue.

Minggu lepas, saya kena saman sebab x letak tiket parking. Ok, saya accept coz memang salah saya. 3 hari lepas tue kena saman lagi sebab LETAK TIKET PARKING ATAS DASHBOARD KERETA !. Memang saya mengamuk kat office MPSJ tue. Kot ye nak collect duit org buta-buta, beretika la sikit. Yg tukang saman tue, kalau nak komisen lebih skit pun, berpada-pada la.

Tender....tender....tender....

Sepanjang minggu lepas saya agak sibuk siapkan tender. Boleh kata hari-hari lewat balik dari biasa. Nak kejar dateline siapkan tender. Bila siap je tender, nak pergi present kat bos, tahu apa bos saya kata...

"oh, i'm so sorry forgot to inform u this tender actually has been cancelled"

apa kami boleh buat sengih je la. nak marah pun bos. tengok jam dah pukul 5, off pc, air-cond, lampu...balik !!

wassalam

* next week bzday kakak batrisyia la...nak bagi hadiah apa ekk..?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan