Rabu, 7 Mac 2012

Milk A Deal lagi ?? ko nie duta Milk A Deal ke apa ??

Assalamualaikum,

First, jgn salah faham k. Milk A Deal x melantik saya jadi duta dia. Malah saya juga tidak dibayar utk buat iklan Milk A Deal. Saya melantik diri saya sendiri menjadi duta Milk A Deal bleh ? hahahaha...

Dah saya buka Milk A Deal je ada offer. Buka je ada offer. Saya rasa macam sale sepanjang tahun lak kat MAD nie.

Kali nie saya beli apa...? tadaaaa.....


 4 keping poster size 12R nie cuma RM19.00 je. Sangat murah kan....   


Korang jgn komplen pic saya tak lawa ok....kang saya merajuk x nak update blog kang...(perasan !!!)

Ini adalah hasil last minit. Saya kan suka buat keje last minit. Hari nie last day tebus voucher, hari nie juga la saya kelam kabut nak donwload software, nak register, pilih picca, pilih design, nak send. Semua kelam kabut. Mujur la nak donwload software & nak register x sampai pun 10 minit. Yg lambatnya nak pilih gambar. Berpinar tengok gambar banyak sangat. Saya tengok masa dah x sempat, saya sumbat je masuk mana gambar yg agak-agak ok skit.

Apa-apa pun saya sangat puas hati dgn servis dari wedoo nie. Selain dari poster diorang juga buat photobook (tapi dah beli photobook dari company lain la, nie pun belum insert picca lagi). Sangat senang. Segalanya hanya dihujung jari je. Korang boleh join diorang kat  http://www.facebook.com/wedoophotobook

Nak tengok offer lain lak....

Wassalam.

* Last 2 weeks hubby beli desktop baru kat The Mines dapat free voucher RM20 utk print picture. Voucher valid sampai 30 April 2012. Confirm last minit lagi nie...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan