Sabtu, 19 Februari 2011

outstation lagi….

salam,

hari nie pepagi saya dah keluar drive sorang diri ke melaka. Bos & CM saya dedua gie oversea. so, gigih la saya bawa keta sensorang di pagi hari. meeting pukul 10 dah start kat melaka.

Bawa keta sorang diri tue, ok la lagi. Yg tak best nye saya kena bawa mangkuk toilet & accessoriesnya. full set. nie betul ye bukannya tipu. memula nak ambil gambar sebagai bukti tapi malas la…semua rumah ada mangkuk toilet kan ?? macam mana ntah boleh hilang 1 set kat site. korang ambil bawa balik ke ooii ? dasyat korang nie….

Saya bukan apa, takut kena tahan dek polis bila buka bonet penuh mangkuk toilet sebijik. Drop la my water face okeyyy. lagi satu, bila corner je…debumm..bunyi kat bonet belakang. saya tak kisah, bos nak suruh bawa anak gajah angkut masuk kete pun saya okey je coz saya bawa kete company. tapi tang mangkuk toilet nie….cam apa ntah….hilang keayuan ku…gitu!

Pepagi kat highway, wahhh laju betul kete. saya yg duduk lorong tengah pun asyik kena angkat lampu je oleh kereta belakang. Saya tekan 140 pun kena ketepi juga. kalau yg angkat lampu tue Ferrari ke, BMW ke tak pe la juga, nie kereta saga BLM. See, sape kata kereta buatan Malaysia tak berkualiti, tak canggih, tak laju…kalau saya bawak 140 kereta tue tak tau la brape dia tekan minyak. en. polis kalau baca nie jgn saman saya ye…sila saman saga BLM tue !

saya sampai site ngam-ngam meeting pun start. habis meeting bila consultant & klien dah balik baru saya mintak site supervisor keluarkan mangkuk toilet dari bonet kereta saya. hiksss….water face kena jaga k…

balik dah tghari, saya sangat ngantuk. so, nak berhenti makan kat hentian rehat dua darjat malas pulak nak makan sensorang. so, saya order je kat uncle nie….

tapikan, hari tue hari jumaat. saya drop by pun dah 1.30 ptg. apsal mc’d penuh je org lelaki muslim. korang semua musafir ke ?

sampai office….rasa sangat penat. Sharp 5.30 balik umah nak bersiap pegi kl jumpa supplier tuk part time business saya. 12.30 mlm baru balik umah….zzzzzzzz

wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan