Jumaat, 25 Februari 2011

baju pink…flower girl…

salam

hari minggu lalu kami keluar nak pergi klinik buat check-up adik. sekali tengok klinik tutup lak. masa round kat puchong perdana saya ternampak dress utk flower girl. macam2 warna, cantik2. teringatkan kakak & sepupunya nabila akan jadi flower girls masa mak ee dia kahwin next week terus saya gie usha tanya harga. rm37 sepasang lepas diskaun. ok la…beli dua utk kakak & nabila. tema majlis adik ipar saya tue nanti pink. so, memula nak ambil putih. sangat cantik. tapi bila fikir balik, bebudak cepat kotor saya ambil pink sesuai dgn tema. gambarnya ??? saya upload gambar masa majlis kenduri tue nanti ye…insha allah next week kot lepas majlis

kakak & sepupunya nabila yg akan jadi flower girls tue nanti. nabila nie anak kakak sulung hubby saya, kak wi. dua orang nie kalau berjumpa, ada je perangai yg diorang buat. kalau dulu, tiap kali batrisyia nak balik kl, nabila mesti meraung nak ikut. nie dah besar skit tak de la buat perangai cam tue...actually, nabila tua setahun dari kakak tapi bila bersama nampak fizikal kakak besar skit dari nabila. korang tengok la aksi budak berdua nie kalau balik kg. nie gambar masa balik raya bulan 10 hari tue…


 tepi sekali belah kiri kakak nabila namanya iqah yg matang sebelum waktunya. iqah nie bukan mak ngah cakap tau, pak ngah yg cakap !. dia nie selalu berfikir & bertindak macam org dewasa. tak gaya bebudak pun...duduk tengah yg overacting tue anak saya batrisyia & belah kanan tu la nabila

 batrisyia & nur qistina nabila - bakal jadi flower girl masa majlis mak ee nya nanti. jgn korang tido masa majlis tue nanti, sudah !

 acha & bila, sama perangai, sikap & muka pun dah macam adik beradik je...

 cuma nabila nie suka berkawan...

 batrisyia pulak sensitif. runtuh la umah tok ayah kakak lompat2 cam tue..

 tengok...dua orang nie dah mula tunjuk belang memasing

 serius je nabila....


 yg belah kanan nabila, hakimi adik bongsu nabila. jadi bongsu forever ke kimi ????

hujung minggu nie insha allah balik pahang majlis walimatul urus adik ipar saya. kakak & nabila kalau berjumpa, memacam la idea diorang nak buat. jgn bagi mama sakit dada, sudah la ye kakak....

wassalam



Tiada ulasan:

Catat Ulasan