Jumaat, 27 April 2012

Tanda ingatan ku…


Assalamualaikum,
Sebelum saya melahirkan baby Basyirah, saya telah di tahan 2 bulan di wad hospital putrajaya. Anak-anak saya dihantar ke kampung hubby & dijaga oleh maksu dan mak yah dia. Kakak sempat bersekolah di tadika KEMAS. Malah sempat join sukan tahunan kat sana. Dua kali kakak sukan tahun nie termasuk kat Tadika Krista. Kakak cakap teacher tadika KEMAS sangat baik dengan dia walaupun cuma sebulan saja kakak bersekolah di sana. Malah, siap ada photo kakak, teacher & kengkawan dia yg berikan oleh tadika KEMAS sebagai tanda kenangan.

Maka, bagi mengenang jasa-jasa mereka semua yg sudi membantu saya & keluarga ketika kami memerlukan pertolongan hanya tanda ingatan sebagai ucapan terima kasih yg tidak terhingga atas bantuan kalian semua.


Tanda ingatan buat Teacher Odie & kengkawan di Tadika KEMAS Leban Chondong, Rompin Pahang.


Tanda ingatan buat para doctor, jururawat, pembantu jururawat, mak cik cleaner (nie kena masuk skali coz kat mak cik nie la saya kirim beli majalah, kuih, lauk kat café hospital bila dah tak lalu nak makan makanan hospital)


Tanda ingatan buat maksu, mak yah & mak saya sendiri. Terima kasih yg tak terhingga kerana sudi jaga anak-anak saya semasa saya dihospital. Buat mak tersayang, terima kasih kerana menjaga kak lang dari lepas keluar ICU hingga dekat habis pantang (belum habis pantang saya dah balik sp :)

Kepada semua, tanda ingatan ini cuma secebis barang yg tiada nilainya berbanding jasa kalian semua terhadap saya & keluarga. Jasa-jasa kalian tidak mampu saya balas, hanya Allah yang akan membalasnya di akhirat kelak.

Terima kasih sekali lagi.

Wassalam.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan