Selasa, 22 Mei 2012

Supplement....


Assalamualaikum,

Dah masuk 3 series nie, nak kena jaga kesihatan demi anak-anak. Kalau dulu nak jaga badan untuk cantik. Tapi sekarang, apa jua yg saya lakukan adalah demi anak-anak. Saya kena pastikan badan sihat agar dapat berada di sisi anak-anak dan melihat mereka membesar di depan mata. Pengalaman duduk di hospital banyak mengajar saya kesihatan tidak dapat dibeli dgn wang ringgit. Ia adalah anugerah dari Allah. Alhamdulillah...

Nie adalah antara supplement yg saya ambil sehari-hari ...........

Nie adalah jamu yg saya gunakan masa berpantang dulu.


Vitamin C
Evening Primrose + Fish Oil


Vitamin E


Set utk luaran bersihkan kulit & buang daki kotor kat badan
Nie pun adalah set yg saya gunakan lepas bersalin hari tue
Masa dlm pantang rajin la guna, habis pantang & start keje nie memang malas nak lulur bagai dgn baby kecik lagi....
Yg nie cara guna campur bedak sejuk & lulur kopi....sental !

Setiap minggu lak saya akan minum gak green tea bagi sejukkan badan & mudah lawas. Tue je la amalan saya setiap hari bagi kekal sihat. Sekarang nie cuba gak control guna & x nak makan manis-manis sangat. Family saya ada history kencing manis & darah tinggi. Itu adalah red alert utk saya mengawal pemakanan.

Diet ? No diet-diet. Baby menyusu badan lagi. Kurus ke gemuk ke.....yg penting sihat. Insha Allah.

Wassalam

2 ulasan:

  1. terjumpa info ni, pasal kencing manis… sharing is caring :) - Video/Gambar Potong Kaki Kerana Kencing Manis

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih berkongsi info. Insha allah, sekarang memang berusaha kurangkan makanan manis-manis & banyakkan minum air mineral...

      * blog awak juga menarik ye :)

      Padam