Rabu, 9 Mac 2011

I'm so careless !

Salam,

korang pernah tak alami situasi begini….

korang kan punya la takut + bertanggungjawab (kononnya) menjaga satu barang tue. So, korang cari port baik punya pegi sorokkan menda alah tue takut org lain jumpa / nampak. Then, bila korang nak guna menda alah tue korang lupa kat mana korang sorokkan !! huwaaaaa…..acik dah tuo. Pelupo dah….cuma lum nyanyok je lagi…

Begitu la terjadi pada saya nie ha…..tak lena tido saya di buatnya

Alkisahnya begini, di office saya ada dua peti harta karun besi yang saya kena jaga. Satu ada di dalam bilik saya bebetul kat belakang tempat saya nie ha. Then, satu lagi ada kat depan bilik boss belakang meja PA dia. Apa isinya ??? off course la private & confidential. Sebab tue kunci tue amat penting dan tiada sesiapa yg dibenarkan pegang melainkan saya & bos sahaja. Kunci satu bos pegang and satu lagi saya pegang. Korang jgn tanya kenapa saya lak yang kena pegang bukan PA dia. Saya sendiri tak tahu kenapa. Eh, sepatutnya saya kena tuntut elaun jaga kunci kat bos ni…

nie la peti harta karun besi kat dlm bilik saya tue

Tapi, sekarang kunci tue dah hilang. Dedua peti harta karun besi lak tue. Bos tak tahu lagi nie. Puas dah saya cari merata tempat tapi tak jumpa langsung. Kalau inform bos nanti, mesti kena basuh cecukup coz kalau kunci tue jatuh ke tangan yg tak sepatutnya nanti melibatkan masalah lain lak. Mana la saya letak kunci nie. Tu la….sorok lagi tempat yg bebukan….

Pada officemate saya, korang ke yg ambik & sorokkan kunci tue ??? jgn la weyyy…april fool lambat lagi la….lagi pun haram sambut april fool nie tau.

Saya dah tak tenang dah nie….tak tahu nak inform bos ke tak ??? inform ? tak ? inform ? tak ? ermmmm…..

I’m so careless !!!!

wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan