Sabtu, 2 Oktober 2010

Entry 1

Assalamualaikum,

Bismillah….aku mula menulis ari nie…
selama asyik baca blog org je…ari ni aku buat blog sendiri lak…
bukan apa banyak kenangan aku, family & my kids especially hanya tersimpan dlm ingatan. esok dorang dah besar mana nak ingat lagi.

so, buat anak-anak mama, ini adalah kisah mama & kisah baba dalam mengharungi hidup membesarkan kamu semua ye nak…

Segala kesusahan, kesedihan, kegembiraan & kebahagiaan kita kongi bersama-sama. inilah kisah keluarga kita. (emm … tapi mungkin kisah mama banyak skit kot coz mama yg tulis blog. kalau baba nak join pun boleh. u r welcome honey)

** peringatan utk anak-anak mama, blog ini adalah caca marba dari segi bahasa. kata ganti diri mama kadang2 adalah ‘aku’, ‘saya’ atau ‘mama’. ini berdasarkan mood dan tahap keter’perasan’an mama yg ingat muda lagi…heheh.
tapi kat rumah panggilan ‘aku’, ‘kau’, ‘bodoh’, ‘gila’ atau bahasa kasar level tertinggi seperti mencarut dan kata2 lucah adalah diharamkan sama sekali diluahkan oleh mulut comel anak2 mama. kalau mama dengar…..sila bayangkan rotan yg mama gantung kat living tue ye…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan